Search
Close this search box.
روشن کردن واژن

روشن کردن واژن

روشن کردن واژن یا همان تکنیک سفید کردن ناحیه تناسلی یکی از متداول ترین روش های جوانسازی این ناحیه است. نتایج این تکنیک برای بانوان افزایش اعتماد به نفس در مقابل شریک جنسی را به همراه دارد. تا چندی پیش برای روشن سازی واژن از روش های خانگی استفاده می‌کردند اما امروزه در یک جلسه با نوین ترین روش، چندین درجه تیرگی پوست این ناحیه را کاهش می‌دهند. برای شناخت نحوه انجام این روش و عوامل تاثیرگذار بر سیاهی واژن نیز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روشن کردن واژن

روشن کردن واژن چیست؟

سفید کردن واژن یک روش پزشکی است که به منظور بهبود رنگ و روشنایی پوست خارجی ناحیه تناسلی انجام می‌شود. این فرآیند معمولا با استفاده از تکنیک لیزر انجام می‌شود. قبل از استفاده از هرگونه روش برای روشن کردن واژن، حتما با بهترین متخصص زنان مشورت کنید. با شناخت این روش جوانسازی واژن، اگر هرگونه تیرگی و سیاهی بر روی پوست ناحیه تناسلی خود دارید، می‌توانید با مراجعه و مشاوره حضوری به بهترین جراح زیبایی زنان در تهران، انجام این روش بپردازید و کیفیت رابطه جنسی با همسر خود را افزایش دهید و بهبود بخشید.

روشن کردن واژن چگونه انجام می شود؟

در این قسمت نحوه انجام سفید کردن واژن با لیزر که جدیدترین روش است را برای شما توضیح خواهیم داد. طی این تکنیک از پرتوهای لیزر برای تحریک تولید کلاژن و ملانین پوست استفاده می‌شود. این فرآیند می‌تواند بهبود رنگ و روشنایی پوست را به راحتی و حتی در یک جلسه ایجاد کند. میزان تابش نور پالس به سطح پوست، بر اساس میزان تیرگی موجود توسط پزشک تعیین می‌گردد.

چرا ناحیه تناسلی تیره می شود؟

تغییر رنگ ناحیه تناسلی و ایجاد سیاهی با افزایش سن برای خانم ها به عوامل مختلفی برمی‌گردد که به برخی از آن ها اشاره خواهیم داشت.

  • تغییرات میزان ملانین پوست
  • تغییرات در سطوح هورمون ‌ها
  • ترکیبات شیمیایی مواد شوینده بهداشتی
  • استفاده از لباس زیرهای غیر نخی
  • تغییر سایزهای مداوم
  • روش های سفید کردن واژن

روش های متعددی برای سفید کردن واژن وجود دارد که معمولا بسته به میزان تیرگی، دکتر زنان تصمیم گیری خواهد کرد. در ادامه با این روش ها آشنا شوید.

  • سفید کردن واژن با لیزر
  • سفید کردن واژن با تکنیک بلیچینگ
  • روشن سازی واژن با مزوتراپی
  • روشن کردن واژن با میکرودرم ابریژن
  • روشن کردن واژن با تکنیک های خانگی

کاندیدای مناسب سفید کردن واژن

به طورکلی این روش برای بانوان محدودیت خاصی ندارد و تمامی خانم هایی که از تیرگی ناحیه تناسلی خود در ناراحتی و رنج هستند نیز از بهترین کاندیدای این روش بشمار می‌روند. افرادی برای این روش مناسب هستند که:

  • تیرگی ناحیه تناسلی را نمی‌پسندند.
  • خواستار جوانسازی واژن هستند.
  • اعتماد به نفس پایین به دلیل این مشکل دارند.
  • در هنگام برقراری رابطه جنسی از عدم سفیدی واژن خجالت می‌کشند.
  • از لحاظ ژنتیک دارای پوست تیره هستند.

مزایای روشن کردن واژن

روشن کردن واژن برای برخی افراد بهبودی ظاهری و اعتماد به نفس فردی را فراهم می‌کند اما باید توجه داشت که این موضوع نیاز به مطالعه و تحقیقات بیشتر دارد. این مزایا با تجربه هر فرد متفاوت بوده و باید با توجه به موقعیت و شرایط شخصی ارزیابی شوند.

  1. احساس راحتی در زمان برقراری رابطه
  2. افزایش میل جنسی
  3. تغییر ظاهری ناحیه تناسلی
  4. افزایش رضایتمندی فرد
  5. زیباسازی و ایجاد ظاهر جذاب برای واژن
  6. نیاز به تعداد جلسات کم
  7. طول جلسات بسیار کوتاه

نتیجه گیری:

همانطور که دانستید، روش های متعددی برای سفید کردن واژن وجود دارد اما بهترین و موثرترین آن، تکنیک لیزر است. برای روشن سازی واژن حتما به بهترین دکتر برای انجام این تکنیک مراجعه کنید تا نتیجه خوب و ماندگاری را دریافت کنید. برای درمان های خانگی هزینه های گزاف نپردازید زیرا این روش ها تاثیر چندانی برای از بین بردن سیاهی ناحیه تناسلی ندارند و حتی ممکن است که موجب سوختگی پوست این ناحیه شود.

سوالات متداول روشن کردن واژن

سفید کردن واژن تکنیکی ایمن است؟

روش‌های سفید کردن واژن معمولاً بی خطر هستند اما استفاده از مواد شیمیایی قوی یا روش‌ های پزشکی مثل لیزر باید تحت نظر متخصصان باشد تا از عوارض جانبی جلوگیری شود.

سفید کردن واژن باعث ایجاد عوارض جانبی می‌شود؟

استفاده از برخی مواد مخصوص حین انجام این تکنیک، عوارضی مانند تحریک پوست، التهاب یا تغییرات دائمی در پوست را ایجاد می‌کند.

سفید کردن واژن باعث تغییرات در حساسیت واژن می‌شود؟

گاهی این مشکل برای برخی افراد به وجود می‌آید اما اگر پزشک شما متخصص و ماهر و باتجربه باشد، احتمال بروز حساسیت ناحیه تناسلی بعد از انجام این روش کم خواهد بود.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *